Web Tasarım Paketlerimiz Güncellendi - E-Ticaret Sitesi Yazılımı | Emlak Scripti | Haber Scripti

Web Tasarım Paketlerimiz Güncellendi - E-Ticaret Sitesi Yazılımı | Emlak Scripti | Haber Scripti,

Pro Cms alt yapısı ile oluşturduğumuz web tasarımlarımızda yönetim
paneli ve web tasarım paketlerimiz güncellendi. Mini web sitesi
paketimizide seçeneklerimize ekledik. Pro Cms web yazılımı eğitim uygulamamıza canlı eğitim uygulamasına başlandı. Sadece izmir içindeki firmaları kapsayan uygulamamızda pro cms kullanım eğitimi canlı olarak verilecektir.



2016 güncel web tasarım paketlerimizi buradan inceleyiniz.



Pro Cms hakkında detaylı bilgi için burayı inceleyiniz.



Pro Cms içerik yönetimi 2016 güncellemeleri ile daha kolaylaştırıldı.
Pro Cms içerik yönetimi
Dasboard Yönetim Paneline Gelişmiş Yeni Modüller Eklendi.
Pro Cms yönetim paneli
Arama Motorlarında Zirvede Olmak Artık Problem Olmayacak
Pro Cms seo gücünü inceleyin
Yeni Güncel Modüller Eklendi
web tasarım modüller

Yorumlar